Friday, April 20, 2007

هانى الجويلى ..وداعا

اتصلت بسالم وكانت المكالمه :
- الو

- ايوه يا يحيى ازيك

- سالم عامل ايه

- تمام

- الندوة بتاعتك اخبارها ايه

- الحمد لله كانت كويسه

- طب انا عايز رقم تامر عبد الحميد .. محتاج أكلمه عشان ديوانه

- طب ممكن مش دلوقتى

- مالك فى ايه

- هانى الجويلى .. تعيش انت !!!!!!!!!!

صدمه ودموع محبوسه ومش قادره تنزل وكتاب " سالم " قصاد عينى والغلاف .

مكالمتى ليه وانا فالمطبعه بسأله وهو بيجاوبنى بتواضع شديد .

لما جه فى حفل التوقيع وأخدته بالحضن من غير ماعرفه وكاننا اصحاب من زماااااااااااان !

ابتسامته وهو بيتكلم عن الديوان .

كل ده مر قصاد عينى وانا بتصل بمراد واقله :

هانى الجويلى مات !!

وداعا .

1 comment:

fawest said...

يعنى انا قلت ادور على معلومات عنك على النت
و عن هانى الجويلى
القى تطلع لى مدونة يحيى هاشم
مش معقول انت مدون

طب انابع انهى واحدة فى الربعة ادخل على مدونتى ممكن تعرف انا مين


بالمرة عاوز اعرف رايك فى قصة صباحك عندى اغلى من مال الهندى و عشر جموشات يحلبو عندى و انقد براحتك
علشان عاوز اقولها فى الساقيى
اة
صحسح الاربعلء القادم فى مدينة الرحاب